A to minimálně do roku 2015. Vedení klubu se společně s čelními představiteli pojišťovny GENERALI domluvilo na prodloužení úspěšné tříleté spolupráce, která byla v těchto dnech stvrzena podpisem nové smlouvy.
„Generali patří v portfoliu našich obchodních partnerů na nejvyšší příčky. Jsme rádi, že se takto úspěšná značka rozhodla i nadále spojit své jméno s naším klubem a stadionem,“ uvádí Jakub Hlavica, místopředseda představenstva Sparty pro obchod a finance. „Je to pro nás signál, že jsme pro naše sponzory nadále spolehlivým partnerem.“
„Partnerství se Spartou vnímáme jako oboustranně funkční spojení dvou tradičních a úspěšných značek, které mají bohatou historii a ambiciózní plány do budoucna“, říká generální ředitel pojišťovny Generali Ing. Štefan Tillinger. Dodává, že podpisem nové smlouvy zůstává fotbalová Sparta i nadále klíčovou sponzorskou a marketingovou platformou pojišťovny Generali pro následující tříleté období.
Sparťanské sídlo na Praze 7 se proměnilo v GENERALI Arenu před necelými třemi roky v létě 2009. Minimálně ještě jednou tak dlouho bude zdobit střechu letenského fotbalového stadionu velké logo zobrazující název pojišťovny a okřídleného benátského lva.
GENERALI Arena je podle průměrného počtu diváků sledujících domácí ligové zápasy nejnavštěvovanějším sportovištěm v České republice. V probíhající sezoně dorazilo na Letnou při ligových utkáních zatím průměrně 11.042 diváků. Takovým číslem se nemůže pyšnit žádný jiný fotbalový ani hokejový klub v České republice.
Fotbalový domov všech sparťanů prošel od doby, co nese název GENERALI Arena, velkými proměnami. Na základě přání fanoušků došlo k odstranění plotů mezi hřištěm a tribunami, klub investoval do instalace dvou velkoplošných obrazovek a hrací plocha má za sebou kompletní rekonstrukci. V následujících třech letech by mělo dojít k dalším inovacím sparťanské GENERALI Areny.
Pro více informací: Ondřej Kasík ředitel komunikace AC Sparta Praha kasik@sparta.cz